annateresiaholm

2009-04-29
00:01:00

Lite egen tid mot slutet av dygnet.

Ibland kan det kännas som om man inte får någonting gjort under dagarna, men när det börjar bli mörkt så rinner plötsligt all energi och inspiration till på en gång. Jag har alltid varit en morgontrötter och kvällsmänniska och jag har ALLTID haft problem med att komma i säng.

Vad beror sånt på egentligen?

En del pratar om att det finns olika människor har olika långa dygn programmerade i kroppen och att de som har längre dygn vill vara uppe sent och sen sova länge. Typ B-människor tror jag visst att det kallas...

Jag tror att jag är en person som behöver mycket ensamtid. Den får jag nog bäst när jag inte behöver anpassa mig efter någonting annat vare sig det handlar om lunchtider, blöjbyten, äkta mannen, bussar eller TV-tablåer. När dyget börjar lida mot sitt slut finns det liksom inga hållpunkter kvar. Man är helt ensam och det finns inga krav. Jag kan välja själv om jag vill spela gitarr ta hand om disken eller se på TV. Eller blogga självfallet...

            

Kommentar:
#1: Anonym

Äntligen skriver du lite mer!

Jag väntar mer med spänning!!!

Kram

2009-04-29 @ 20:25:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: