annateresiaholm

2009-02-25
00:47:00

Bortom tak och lyktor...
 
 

Att samla mina tankar i en blogg...
Jag har alltid påstått att människans insida rymmer helt egna världar och dimensioner. Jag skulle vilja vara upptäcktsresande i andras tankar så varför inte, släppa in er i min egen lilla atmosfär.

Så detta är väl då en inbjudan, antar jag.

Hrmhrm...
Härmed inbjuder jag Dig till min anspråkslösa lilla blogg.
Den kommer inte handla om mode.
Den kommer inte handla om politik.
Den kommer inte förhärliga min egen person.
Men den ger ett passerkort in i mitt huvud.

Så följ gärna med när mina tankar flyger bortom tak och lyktor...
Inte a' la Peter Pan utan bara på mitt eget lilla vis när jag inte längre orkar hålla fötterna på jorden.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: