annateresiaholm

2009-02-25
12:01:00

Min tillvaro i ett nötskal

Nu har jag snart varit mammaledig i 4 månader och det är sjukt vad tiden går fort! Kanske tror ni att det har varit fyra månader fyllda av rosa skimmer och hinkvis med latte.

Varsågoda och kliv in i min tillvaro:

Nya tillskottet till hur jag fördriver min tid är ju bloggen såklart.    

Annars talar nog dessa bilder för sig själv...
Kräkspapper och leksaker.

 
 ...ni har väl träffat Benke?


Sen är ju hushållsarbete en central del.
- Nu är det snart dags för lunch. Vad blir det tro? På TV lagar de Indiskt, vilket är en personlig favorit.
               

Detta hade min kyl att erbjuda. Rejält med vitkål, inte fy skam!

                                    

:-(Glamoröst, inte sant...


Kommentarer:
#1: Veronica

Vad kul:-)

Välkommen till bloggvärlden, den är härlig.

Kram/Veronica

2009-02-25 @ 15:00:20
#2: Anonym

Ååå kul med en till blogg att läsa!! Härligt!!

Hoppas ni mår bra och att vi kan ses snart!



Kramar på er!!

2009-02-25 @ 22:51:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: