annateresiaholm

2010-01-07
23:14:00

Att det ska vara så svårt...

Att det ska vara så fruktansvärt svårt för mig att fullfölja vissa saker.
Nu har jag ju startat en blogg...
Nu får jag väl också se till att i alla fall uppfylla de låga eller obefintliga förväntningar som finns på mig i detta avseende! Problemet är nog att allt ska va så himla pretentiöst hela tiden. Det behöver väl inte alltid vara fullt ut eller inget alls? Eller?


Nu har jag i alla fall bestämt mig för att göra ett litet försök att få ordning på detta webb-tillhåll.


Okej, en liten snabbuppdatering i punktform:
- Sommaren kom, fylld av renoveringar och diverse sommarprojekt.
- Mammaledigheten tog plötsligt slut.
- En intensiv höst började vilken begrov alla tankar på annat än jobb.
- Julen gav det avbräck som behövdes för att bloggnerven skulle vakna igen...


För övrigt så finns inget mer att önska på familjefronten. Den är så nära perfektion man kan komma:

   

Stay tuned:-)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: