annateresiaholm

2013-01-13
22:12:00

Logiskt, eller?
Måste bara delge er en liten mellandagsreaerfarenhet!
 
Jag och mannen har kommit över ett litet torp ute på landet som vi tänkte renovera upp. Just nu när bi har bäbis, det är kallt och mycket lite värme finns ute i torpet så blir det inte så kul att vara där någon längre stunde med barnen. Detta resulterar i att när Anders (som han heter, min man) ska ut och hamra och snickra (vilket jag också hade gjort om jag inte hade varit den som ammade) så dräller jag och barnen omkring på Mariebergs köpcentrum som ligger på vägen, detta trevliga ställe!
 
Nu när man såklart har skaffat Wrapp i telefonen så hade jag ett 50-kronors presentkort från MQ som jag tänkte köpa nåt kul med på rean. Jag hittade ett armband som jag gillade skarpt och till min lycka kostade det 129:- och sen 50% på det, dvs 64:50. Perfekt, tänkte jag. Då blir det ju i princip gratis med mitt presentkort.
 
Det var bara ett litet problem.
När killen i kassan slår in armbandet visade det sig att det kostade bara 38:- (eller nåt liknande). Det var alltså för billigt för mitt presentkort, vilket gjorde att jag inte kunde använda det. Skit i det! tänkte jag och var på vippen att köpa det ändå och knappade in koden på VISA-kortet. I samma sekund hejdade jag mig och frågade om jag kunde välja nåt mer så att det översteg 50 spänn och det var inga problem menade han. Så jag lomma iväg med vagn och 4-åring igen och hittade en rätt snygg scarf som var nedsatt från 199:- till 29:- (!) och får alltså en totalsumma på överväldigande 17:- efter att jag använt presentkortet från Wrapp. Där pratar vi fynd:-D
 
 
Taggar: accessoarer, fynd, mellandagsrea;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: