annateresiaholm

2013-11-25
22:24:00

Vad hände sen då?
 
 
Med alla ambitioner och högt uppsatta mål??
 
Avsaknaden av inlägg kanske skulle kunna tolkas som ett tecken på misslyckande, men med stolthet kan jag säga att så inte är fallet! Istället har jag använt mitt träna-allt-kort på Friskis som införskaffades i början av hösten flitigt och rådjuren i skogen har fått möta mig både springandes och cyklandes. En fantastisk förändring i träningen är avskedet av spinningcykeln och välkomnandet av en ny MTB.
 
 
Igår sprang/joggade jag milen och det kändes riktigt bra i kroppen. Pigga ben och bra inställning.
Galet trött i höfterna efteråt. Det brukar jag inte känna så tydligt. Hoppas det inte ska orsaka några problem för mig...
 
 
Något som dock börjar omprövas i mitt sinne är hur jag ska satsa för nästa säsong. Jag har ju varit inställd på triathlon vilket fortfarande inte är en omölighet. Men, jag börjar känna lite nervositet inför detta. Egentligen inte på grund av den fysiska prestationen utan mer för upplägget på själva loppet, alla prylar som behövs, växlingarna och tekniken. Mina funderingar går kring möjligheten att dela upp loppen och istället satsa på 2 grenar vid olika tillfällen. Inte lika krävande på olika sätt. Men helt klart ett tillräckligt mål för mig. Mm, vi får se vad det lider.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: