annateresiaholm

2013-01-12
23:47:00

Jamen heej bloggen!
 
Jag kör efter min vanliga devis "När andan faller på". Och nu föll den på igen! Det är så många gånger som jag gått och tänkt att "hade jag haft en blogg hade jag postat om det här som jag gör nu". Så idag kom jag på att jag ju faktiskt har en blogg! Vilken lycka!
Detta betyder ju också att jag har ett antal "färdigskrivna" inlägg i mitt huvud så nu kanske det rullar på.
 
Som ni förstår så har jag ju inga läsare eftersom jag just bloggar efter min devis ovan, så just nu skriver jag till mitt eget fiktiva "Ni". Dags att promota mig själv igen! På facebook är ju det tabu, men i bloggvärlden är det bara att skryta på än så länge. Gött.
 
Today: Cooking räkfond with bäbis on my arm, YES I am!
 
Receptet som jag typ följde snodde jag härifrån: Veckorecept: räkfond
 
Sen att hemmet för övrigt ser ut som crap är ju inget som behöver nämnas...
Taggar: koka fond, räkfond;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: